Адаптация На EasyTronic

EasyTronic е името на полу-автоматичните скоростни кутии на Opel

EasyTronic не е скоростна кутия от вида tiptronic, защото няма конвертор на въртящия момент (torque converter). Основно се вгражда в по-малките модели на Opel с предно предаване – Opel Corsa 1.0, 1.2, 1.3 дизел / Tigra 1.4 / Meriva 1.6 и 1.8 / Astra 1.4 и 1.6 / Zafira 1.8 / Vectra-Signum 1.8 140 кс.

Как работи и какви проблеми да очаквате

EasyTronic представлява ръчна скоростна кутия със сух съединител, чиито скорости се превключват от електронно управляван механизиран робот. Може да работи в изцяло автоматичен режим или в ръчен. Реално съединителят в купето липсва – той е хидравличен и монтиран при робота. Механиката работи досущ като ръчна скоростна кутия, затова и проблемите са сходни, че даже и малко отгоре. А ето пример за някой от тях:

  • Тресене при потегляне
  • Приплъзващ съединител
  • Стържене при превключване
  • Трудно превключване на скоростите
  • Невъзможност да потеглите въобще

Какво е важно да знаете за скоростната кутия EasyTronic

Някои от по-горе описаните проблеми могат да се компенсират с левия крак при полу-съединител, но при изцяло ръчна скоростна кутия. Не така стои въпросът при EasyTronic от Opel. Роботът работи по строго зададени параметри и не може да прави сам големи корекции при прекомерно износване на феродото или при износени демпфери на съединителя. Решението от Opel е електронно регулиране на притискателния диск на всеки 15 000 км. Да, точно така, на всеки 15 000 км. С други думи, когато колата е била новозакупена от представителството, тя е получава такова регулиране с регулярната смяна на маслото, която е била задължителна така или иначе за гаранцията.

А дали вашият нов (употребяван) автомобил Opel, внос от незнайно къде е получил такова регулиране през последните 15 000 км.?

Ако искате да си спестите по-горе описаните проблеми продължете да четете!

Адаптация на EasyTronic
Адаптация на EasyTronic
Адаптация на EasyTronic

Ние от Diaguna.bg предлагаме пълна адаптация на Opel's EasyTronic

Тя представлява електронно регулиране, чрез компютър, на позициите  дръпнат съединител, полу-съединител и изцяло отпуснат, наричано още Touch Point Adaptation; синхронизиране на превключването на скоростите от 1 до 5 и задна. Посредством електронното управление можем да установим степента на износване на феродото на съединителя.  А ЦЕНИТЕ НИ СА КАКТО СЛЕДВА:

Адаптация на EasyTronic от Opel

50 лв. ( включва посещение на адрес на клиента )
Регулиране позициите на съединителя
Синхронизиране на скоростите от 1 до 5 и задна
Оценка на износването на феродовия диск на съединителя
Обезвъздушаване на робота при смяна на маслото му
  • Цените са валидни за София-град. За посещение извън околовръстното цената се договоря допълнително!
Често Задавани Въпроси:

Заводът производител препоръчва тя да се прави на всеки 15 000 км., за да нямате проблеми. В случай, че сте пропуснали и проблем вече има, то направете я възможно най-скоро! Особено когато усещате не навременно и/или трудно превклюване на скоростите, притрисане при потегляне, приплъзване на съединителя.